მეხუთე დღე
ეს მოდელი დამეხმარა დავფიქრებულიყავი თუ როგორ უნდა დავიცვა საავტორო უფლებები ჩემს მიერ მოძიებულ მასალაზე.ასევე თუ როგორ გამოვიყენო შეფასების რუბრიკა მეწყვილის ბლოგზე პროექტის პრეზენტაციის შესაფასებლად და როგორ გავუკეთო განმავითარებელი კომენტარი.ასევე ვისწავლე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნა,სადაც აქცენტი კეთდება საკვანძო საკითხებზე და რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს იმ ცოდნის მიღებაში,რაც პროექტის გასაკეთებლად სჭირდებათ.მოსწავლის ჩეკლისტი კი მოსწავლეს მოამზადებს პრეზენტაციისთვის,რაც ხელს შეუწყობს მას შეაფასოს საკუთარი ნაშრომი.
ზოგადი შეკითხვა ერთ საგნის ქვეშ შესასწავლ რამდენიმე თემას აერთიანებს. შეკითხვები მოსწავლეებისაგან მოითხოვს მაღალ სააზროვნო უნარ-ჩვევებს, ხოლო შინაარსობრივი შეკითხვები კი მოსწავლისგან ყურადღების გამახვილებას მოითხოვს და მისგან მოითხოვს კონკრეტულ პასუხს.
ReplyDelete