ეს მოდელი დამეხმარა დავფიქრებულიყავი თუ როგორ უნდა დავიცვა საავტორო უფლებები ჩემს მიერ მოძიებულ მასალაზე.ასევე თუ როგორ გამოვიყენო შეფასების რუბრიკა მეწყვილის ბლოგზე პროექტის პრეზენტაციის შესაფასებლად და როგორ გავუკეთო განმავითარებელი კომენტარი.ასევე ვისწავლე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნა,სადაც აქცენტი კეთდება საკვანძო საკითხებზე და რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს იმ ცოდნის მიღებაში,რაც პროექტის გასაკეთებლად სჭირდებათ.მოსწავლის ჩეკლისტი კი მოსწავლეს მოამზადებს პრეზენტაციისთვის,რაც ხელს შეუწყობს მას შეაფასოს საკუთარი ნაშრომი.
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა,თუ რა გავლენას ახდენს მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში, ვისწავლე რუბრიკის შექმნა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის ,რომელიც დამეხმარება მოსწავლის უნარების შეფასებაში. ასევე მოსწავლის ჩეკლისტის შექმნა,რომელიც ეხმარება მოსწავლეებს თვითშეფასებაში. გავიაზრე შეფასების მიზანი და გავწერე გეგმის შაბლონში.
რეფლექსია გაკვეთილის მიზანი იყო მეთერტმეტე კლასის მოსწავლეებში თემაზე ,,ვლადიმირ ვისოცკი“ ზეპირმეტყველების უნარის და მოსმენის უნარის გამომუშავება რუსულ ენაზე. ვფიქრობ, რომ მოსწავლეებმა მიაღწიეს გეგმით გათვალისწინებულ შედეგს. ყველაზე მეტად კმაყოფილი დავრჩი მოსასმენი სავარჯიშოების შესრულების ეტაპებით,რაგან მოსწავლეებისთვის ძალიან სახალისო აქრივობა გამოვიდა. გაკვეთილზე გამოყენებული მქონდა ინდივიდუალური და წყვილებში მუშაობა. მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი გაკვეთილის მსვლელობაში. მოსწავლეებს ...
Comments
Post a Comment