ეს მოდელი დამეხმარა დავფიქრებულიყავი თუ როგორ უნდა დავიცვა საავტორო უფლებები ჩემს მიერ მოძიებულ მასალაზე.ასევე თუ როგორ გამოვიყენო შეფასების რუბრიკა მეწყვილის ბლოგზე პროექტის პრეზენტაციის შესაფასებლად და როგორ გავუკეთო განმავითარებელი კომენტარი.ასევე ვისწავლე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნა,სადაც აქცენტი კეთდება საკვანძო საკითხებზე და რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს იმ ცოდნის მიღებაში,რაც პროექტის გასაკეთებლად სჭირდებათ.მოსწავლის ჩეკლისტი კი მოსწავლეს მოამზადებს პრეზენტაციისთვის,რაც ხელს შეუწყობს მას შეაფასოს საკუთარი ნაშრომი.
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა,თუ რა გავლენას ახდენს მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში, ვისწავლე რუბრიკის შექმნა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის ,რომელიც დამეხმარება მოსწავლის უნარების შეფასებაში. ასევე მოსწავლის ჩეკლისტის შექმნა,რომელიც ეხმარება მოსწავლეებს თვითშეფასებაში. გავიაზრე შეფასების მიზანი და გავწერე გეგმის შაბლონში.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის რუბრიკა ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი სწავლების როლი ,რომლითაც ხელს შევუწყობთ მოსწავლეთა დამოუკიდებელნ აზროვნებას და უნარ-ჩვევების რეალიზებას. დიფერენცირებული სწავლება გამაცნო პროექტის სწავლების წიგნმა,კერძოდ,ნიჭიერი მოსწავლეები,სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები,არაქართულენოვანი მოსწავლეები. ვისწავლე დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები ჩემი პროექტის ფარგლებში.ცვლილებები შევიტანე პროექტის გეგმის შაბლონში.
Comments
Post a Comment