გაკვეთილის გეგმა მე-5
გაკვეთილის გეგმა
საგანი: |
რუსული ენა |
მასწავლებელი: |
ია ჯანაშვილი |
კლასი: |
V |
დრო: |
45წთ. |
მოსწავლეთა რაოდენობა: |
6.
სსსმ მოსწავლე-0 |
თემა: |
ჩემი ოჯახი |
მიზანი: |
გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეები შეძლებენ: ტექსტის კითხვას,კითხვებზე პასუხის
გაცემას,ოჯახის შესახებ მოკლე ინფორმაციის გადმოცემას,გამოიმუშავებენ საკომუნიკაციო
ჩვევების,ურთიერთთანამშრომლობის უნარს და შეძენილი ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენების
უნარს. |
სტანდარტი: |
IIუცხ.დაწყ.(II)3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრულ თემატიკაზე
მარტივი ენით ინტერაქცია და რამდენიმე წინადადებიანი
მონოლოგის წარმოთქმა. მონაწილეობს მარტივ სიმულაციურ სიტუაციებში (მაგ.: შეხვედრა, გაცნობა და სხვა); სათანადოდ რეაგირებს თანამოსაუბრის რეპლიკებზე, კითხვებზე; ლაპარაკობს საკუთარ თავზე, ახლობლებზე. თავს უყრის ზეპირი
კომუნიკაციის წარმართვისათვის აუცილებელ
რესურსებს (მაგ.: მოდელებს, წინადადებებს, გამოთქმებს, კლიშეებს); IIუცხ.დაწყ.(II)7. მოსწავლემ უნდა შეძლოს მოდელის ან კონკრეტული საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების
შედგენა. იცავს ნასწავლ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს
შორის (მაგ., ათანხმებს არსებით და ზედსართავ
სახელებს რიცხვში/სქესში; ათანხმებს ზმნას და არსებით სახელს პირსა და რიცხვში); |
წინარე ცოდნა და უნარები: |
მოსწავლეებმა იციან რუსულად ოჯახის წევრებთან დაკავშირებული ლექსიკური მარაგი,მაგ:( мама,папа,дедушка,бабушка,сестра,брат
და ა.შ) შეუძლიათ საკუთარი ოჯახის გენეალოგიური ხის შედგენა და სურათების ქვეშ
საკუთარი სახელების მიწერა; |
რესურსი: |
სახელმძღვანელო,პოსტერები,,საწერ-კალამი,დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები. |
შეფასება: |
განმსაზღვრელი და განმავითარებელი.ყოველი აქტივობის დასრულების შემდეგ
გამოვიყენებ განმავითარებელ შეფასებას,ხოლო გაკვეთილის ბოლოს განმსაზღვრელს. |
აქტივობა #1 დრო 20 წთ. მიზანი:საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება,წინარე ცოდნის შემოწმება. |
გაკვეთილს ვიწყებ სიის ამოკითხვით,გაკვეთილის მიზნის გაცნობით და შეფასების
კრიტერიუმების გაცნობით.(5 წთ)გავლილ მასალას ვამოწმებ კითხვა -პასუხის სახით (7 წთ) ·
Какая у
тебя семья? ·
Сколько человек в семье? ·
У тебя есть брат.сестра,как его.ее зовут? ·
Сколько детей в вашей семье? ·
У тебя есть бабушка и дедушка? ·
У тебя есть собака(кошка,попугай) და ტექსტის კითხვით (გვ.67 სავ.10) |
აქტივობა
#2 დრო10 წთ მიზანი:მოსმენის უნარის განვითარება მოსწავლეებში |
მოსწავლეებს ვასმენინებ ტექსტს
რამოდენიმეჯერ,შემდეგ ასრულებენ მოსასმენ სავარჯიშოს სამუშო რვეულებში(გვ.67
სავ.2) |
აქტივობა #3 დრო:10 წთ. მიზანი::გრამატიკული უნარჩვევების განმტკიცება-გამოყენება |
მოსწავლეებს ვუხსნი პირის ნაცვალსახელებს
ბრუნვის დროს Кто? Кого? Я-----меня Ты---тебя Он---его Она—ее ვაძლევ წიგნში შესასრულებელ გრამატიკულ სავარჯიშოს ინდივიდუალურად შესასრულებლად.(გვ.69,სავ.14)
განვიხილავთ დაფასთან |
აქტივობა #4 დრო:5 წთ მიზანი:გაკვეთილის შეჯამება.შეფასება |
გაკვეთილის ბოლოს ვაჯამებთ ჩატარებულ გაკვეთილს,ვაფასებ 2-3 ბავშვს განმსაზღვრელი
შეფასებით და ვაძლევ საშინაო დავალებას წაიკითხონ ტექსტი „Пщдарок маме“ |
შეფასების რუბრიკა
შედეგები |
1-4 |
5-6 |
7-8 |
9-10 |
ჩართულობა |
იშვიათად ერთვება საგაკვეთილო პროცეშ |
პერიოდულად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში |
აქტიურია |
აქტიური,კონსტრუქციული და პროდუქტიულია |
სხვისი აზრების მოსმენა და პატივისცემა |
თითქმის არ უსმენს სხვების აზრებს |
ყოველთვის არ უსმენს სხვების აზრებს, ან უსმენს და აქვს არაადეკვატური
რეაქციებ |
უსმენს სხვების აზრებს და ცდილობს იყოს იყოს კორექტული |
ყურადღებით ისმენს სხვების აზრებს, აანალიზებს და კორექტულია |
აზრის ჩამოყალიბება გამოთქმა |
თითქმის არ გამოთქვამს საკუთარ აზრს |
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს |
გამოთქვამს საკუთარ აზრს |
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი |
ლექსიკური და გრამატიკული სისწორე |
ვერ უყრის სიტყვებს თავს,ვერ გადმოსცემს აზრს სწორად |
იშვიათად გამოთქვამს აზრს გრამატიკული შეცდომებით |
გამოთქვამს აზრს,აქვს რამოდენიმე გრამატიკული შეცდომა |
სათქმელს აყალიბებს გრამატიკული
შეცდომების გარეშე |
Comments
Post a Comment